Friday, August 17

Hanya Allah yang tahu :)

Assalamualaikum, Hai semua,
bulan Syawal hampir tiba,
adakah kuih raya sudah tersedia?
Hari ini Jumaat, 17.08.2012 bersamaan 28 Ramadhan 1433H- Aku pun tak tahu macam mana nak express perasaan aku time aku dapat mesej dari dia. Just only one word --> Happy (^.^). Alhamdulillah~ Pada mulanya, aku dapat Please Call Me Back malam semalam. Dalam hati, mungkin ada yang penting nih. Then aku call but dia dah tidur and aku decide nak call after Imsak. Dia ajak main badminton tapi mak aku tak izinkan pun sebab kena kemas rumah untuk Hari Raya. "Apa yang Allah rancang, adalah yang terbaik untuk kita" Jyeahh tetiba terdetik dalam hati aku bila aku kecewa tak dapat keluar. Subhanallah~
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Malam tadi pula,
 tetiba dia text ohh  (^.^) seronok tapi Shahrin kurang hasammmmmmm -.- Dia buat aku tergugat ohh. Then time aku tegur makin jadi. Haiyoo. But we try not too much and we did it! HIHI. Insyallahutaala, if ada rezeki, kitaorang (aku,lina,ezul,shah) akan keluar harini and sekali gus nak surprise Lina pasal Ezul laa nih. Hishh. Lina tengah risau nihh sebab Ezul tak tegur dia langsung masa last day sekolah HOHO. Insyallah~
kWassalam :)

Thanks viewing :)

No comments:

Post a Comment