Saturday, August 18

Berbuka bersama ^^

Assalamualaikum, harini nak story siked pasal semalam. JYEAHH kami dapat jumpa. Alhamdulillah setelah hampir sebulan kud tak bertegur and actually memang dah redha tak dapat buka bersama bulan Ramadhan but Allah Mengetahui hati ini :) Hehe. Semalam aku  dengan lina kebetulan berbaju coklat, and ezul serta Shahrin kebetulan berT-shirt putih. Atoto~ -.- k Btw, buka semalam aku buka main lenjan jeh. Apa peduli yang ada cuma orang dekat aku yang tahu bad attitude aku je. Hehe.Masing masng nak bermesra lah kononnya. Anyway, ada kejadian buat kitaorang rasa. Huu tktahu nak explain cammana but itu semua keajaiban yang Allah tunjuk kat kitaorang. Subhanallah~ Ermm malam tadi kelakar sikid, pukul 1.30pagi konon nak calling but Shahrin surrender sebab dah ngantuk tunggu aku buad kuih. HAHA kesian kau dodol. Then, bangun sahur tengok ada mesej time pukul 3lebih. Lepastu, baru dapat call lepas Subuh HAHA funny kud nih. Okaylahh, sat lagi mau ke pekan beli keperluan for Eid :) Wassalam ^^

Thanks viewing :)

No comments:

Post a Comment