Sunday, June 10

A year. Alhamdulillah ^^


Assalamualaikum~ nak tahu tak?
kami dah setahun ^.^ Alhamdulillah See my ticker :D

Semalam kann, Shahrin datang sini, I mean Taman Sri Pulai Perdana. Even dia datang just nak bagi something but aku hargai gila gila. Ohhoo aku ngengada nak dia datang sedangkan dia demam ohh. Aku tak sangka dia datang demam demam semata mata sebab nak bagi sesuatu jaa. Shahrin, iloveyou laa beb <3 kitaorang jumpa tak lama sebab Ezul bawa Shahrin pergi teman dia. Sibuklah ezul tu, baru nak bawa balik rumah jab lepak lepak dengan family aku. Eceh HAHA. Masa nak hantar aku balik tu, Shahrin yang hantar pakai motor Ezul tuu, k even jarak aku dengan Shah kat atas motor tu jauh siked but aku boleh rasa haba weh Haiyoo~ Masa calling malam tadi, bagitahu la kat dia kann, but Shah kata aku berbual HOHO apelahh -.- hahai semoga cepat sembuh k sayang? I will miss you sayang :| thanks sebab benarkan nysa bawa ‘yent’ dengan nysa sekali xD
kBai HIHI


Thanks viewing :)

No comments:

Post a Comment