Saturday, June 2

1st June ♥

Assalamualaikum,
Hai semuaa harini kann, I'm happy :) Dari minggu lepas, rindu Shahrin :\ muehihi.
Alhamdulillah~ Everything is already okay ^^ I'm feel so lucky because I loved by him, I don't know what I have to do if something that I don't want it happen will be happened until I dreamed I'd lost you :(
Ya Rahim~ aku tahu, ini ujian dari-Mu. Aku dah janji yang aku takkan ulang lagi. Semoga Allah mengingatkan aku selalu tentang dirinya dan semoga hati ini akan selalu ada dirinya sepertimana dia mengingati diri ini serta semoga Allah merahmati hubungan kita :) Thanks for all the support especially Lina, Sue and Ezul :) 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harini first date aku after satu masalah yg berat bagi aku telah berlaku antara kami :| syukur, Alhamdulillah~ Aku rasa bertuah kerana semua ini tidak berakhir dengan apa yang aku mimpi. Aku rasa bertuah kerana masih disayanginya.  Aku rasa bertuah masih dapat dengar perkataan “iloveyou” dari dia bila nak letak phone. Seriously, aku melting bila dia kata “yent sayang nysa tau” even, berkali oncall and berkali juga dia ucap. Masa ada something wrong tu, dia tak ada ucap kata kata tu and time tulaa aku rasa macam… perh sedih :\ huahua. Salah satu perkara yang aku kenal dia ialah, dia sangat memahami aku :’)  Sayang, Iloveyou ;)

tadi sementara tunggu Shahrin, jumpa Suryana Sazali.
 I love her. comel kan dia? HIHI sis sepet :p

err tadi kan kan, even Shahrin penat sebab baru balik kem, dia tetap jumpa aku. Even dia ngantuk and teridur kejab, dia tetap bangun sebab nak teman aku. Kesian kudd :\ kalaulah aku tak degil~ Haiyoo. Hm actually aku rindu dia, rindu nak mesra dengan dia :) sebelum balik, Shahrin tanya "hilang rindu tak?" haiyoo kenapa dia tanya macam tu, memang confirm aku jawab tak. Rasa macam nak bawa balik jaa :D yelahh, time dia 'handsome' macam lama noh tak tegur. Padahal baru 6 hari. tahan ohh. btw, ni semua memang salah aku juga :\
Maafkan mataeh awak, sayang. Iloveyousomuch

Thanks viewing :)

No comments:

Post a Comment