Saturday, June 11

my inspiration :)

Assalamualaikum , semua? hee. okeh na story nihh but before aku mula, sesiapa yang ta suka layan kepoyoan or kejiwangan better gerak dulu ekh,hee. tana gerak sudah , zip mulut je tau. hehe thanks. okeh today aku gerak luar dengan dia :) err and today sepuluh haribulan enam tahun dua ribu sebelas, dah ada orang curi hati aku . HAHA yes, jahatkan dia? main curi curi pulak, hee but I like! HOHO. sebab dia bagi hati dia kat aku.hehe konon sistem barter ahh. but nihh cerita cinta. aisehh hihi.  okeh, dia lafazkan kata kata itu masa dekat sana pada waktu itu, hari nihh, haa HAHA face-to-face tauh. terharu gitu. ececeh. but aku pula yang kebengangan ^^  

BIG-THANKS to you, Muhamad Shahrin bin Sazali 
for still loves me, always keep an eye on me even I’ve hurt you and for everything :) iloveyou! Hope, we will everlasting ekh you,
InsyaAllah~


Thanks viewing :)

No comments:

Post a Comment